czwartek, 10 lipca 2014

Versatile Blogger Award (Cokolwiek to jest)

Dostałam nominację do Versatile Blogger Award. Wcześniej było Liebster Award, to teraz inne klocki. Cóż. To chyba, dobrze świadczy skoro dostałam jakąś drugą, inną nominację xd. 
No to lecimy z koksem! :
·        Co należy zrobić będąc nominowanym?
1.     Podziękować osobie, która Cię nominowała.
Więc. Dziękuje bardzo Mei-chan, za to, że mnie nominowała, do tego… Czegoś? xd Skoro wybrałaś mnie mogę się poczuć jak kmiot, który level up’ował do szlachty XD. Na to wygląda, że wbijesz tutaj, czytasz i Ci się podoba. Cieszę się, że moja ciężka praca (Nie kłam), daje ludziom rozrywkę :3
2.    Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award na swoim blogu.

3.    Ujawnić siedem faktów o sobie.
Number One : Mam 14 lat i teraz idę do drugiej klasy gimnazjum.
Number Two : Rysuję na tablecie graficznym oraz interesuje się grafiką w programach typu : GIMP, PhotoShop
Number Three : Kiedyś uważałam Laxus’a za ostatnią ciotę, frajera, idiotą, naiwniaka ^^
Number Four : Uczę się jeździć na deskorolce. Jak na razie jazda i skok opanowany xd
Number Five : Mam siostrę i brata. Jestem najmłodsza, co bardzo cenię ;3
Number Six : Gram w gry komputerowe typu : Saint Row, GTA, Little Big Planet, Tomb Raider. No wszystko co wchodzi na rynek xd
Number Seven : Na wszystkie opowiadania wpadłam po przez myśli z głowy. Np. Two Wordls. Jak wpadłam na to? Proste. Wpierw wyobraziłam siebie, jako dziewczynę, która spotyka Fairy Tail. Rozmarzałam coraz więcej i więcej i postanowiłam..., że to dobry temat do napisania bloga! A jeżeli o tego bloga, to wpierw pisałam z przyjaciółmi, że przydałaby się taka gildia. Napisałam opowiadanie pod ich imiona, ale tak mi się to spodobało, że postanowiłam również stworzyć na ten temat bloga XD 
4.     Nominować siedem autorek blogów :
- Rhan Boleyn!
- Ran Nishi!
- Mavis-san
- Izuna Iza Kocój i Nagisa chan
- Yin Fortis
- Miku-chan

- Yue Namida Hoshi-Negai
A teraz infoSHIjki : 
- Rozdział ma dopiero napisaną jedną stronę i kompletnie nie wiem co pisać dalej... Na blogu Two Worlds również utknęłam :_: Gdybym miała pomysł, to bym mogła spokojnie go napisać, ale nie ma... I stoję w korku :/ 
Koniec infoSHIjek. Zwijam czerwony dywan. Bye, bye :3 

3 komentarze:

  1. Dziękuję Ci za nominację! :3
    Nawet nie wiedziałam o tym blogu o.O
    I widzę, że nie ja jedna utknęłam w pisaniu. ^^ Ech... Ja zawsze utykam w wakacje, zawsze. o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też nie umiem się wziąć za pisanie XDDD. No spoczko XD Zasługiwałaś XD

      Usuń
  2. Kochanie! Dziękuję za nominację, ale niestety nie wezmę w tym udziału. Lecz strasznie Ci dziękuję, że o mnie pomyślałaś :D

    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń